Fashion Catalog Photography
'צילום אופנה | צלם אופנה | צילום אופנה ב
צילום קטלוג אופנה | צילומי אופנה הם בבחינת אמנות על כל מה שמשתמע מכך, הן מהבחינה הטכנית ברמת הצילום והזוויות, והן ברמה הטכנית של ריטוש (עריכת התמונה) אשר נעשה בסביבת תוכנות שונות לעיבוד תמונה כשהנפוצה והמוכרת לכולכם הינה "פוטושופ" מבית ענקית התוכנה אדובי. צילום אופנה מופק הן בתוך סטודיו לצילום והן מחוץ לסטודיו, כאשר צילום על רקע אחיד בדומה לפקשוט יעשה בדרך כלל בתוך סטודיו לצילום, ואילו צילום אווירה כמו צילום אווירה, ניתן לצלם בכל מקום. צילומי אופנה ועריכת תמונות המיועדות למגזין אופנה, טלוויזיה או לאתרי אופנה ברשת האינטרנט. הינם תחום המתפתח ויוצר דרישות חדשות מהצלם החדש אשר מהווים שילוב של כישורים טכניים לצד נסיון רב תחומי עשיר בסטיילינג, לעיתים תמצאו כי הצלם שלכם במקרה גם יודע לאפר, אך על כל פנים, תחום הדורש מיומנויות רבות החל מתפעול המצלמה כשלעצמה ושליטה בתוכנות שונות לעריכה חזותית (עריכת תמונות ממוחשבת) וכלה בשליטה באור (מניפולציות שונות הנעשות באמצעות ציוד תאורה מתקדם). שילוב של כל הכישורים הללו יחדיו יוצר את הצלם האולטימטיבי של הדור החדש. צילום מקצועי: המטרה שלנו הצלמים הינה ליצור מראה אופנתי קלאסי. הן מבחינה הסטיילינג וכמו כן, העין של הצלם והניסיון לדעת כיצד להתאים זווית או לבחור את זוויות המחמיאות ביותר במטרה להבליט את הטקסטורות השונות והמאפיינים המיוחדים לדוגמנית או לדוגמן. ממש כמו צילום מוצרים (פקשוט). כפי שהזכרנו כמה פעמים במוקדים שונים כאן באתר. צילום אופנה אף הוא נחלק לשני סגנונות עיקריים כשהראשון מבינהם בדומה ל - "פקשוט", מאופיין בתמונות שופעות פרטים ומוארות המוצגות על גבי רקע בעל גוון צבע אחיד אשר בדרך כלל יהיה או לבן, או שחור, צילום אופנה בסגנון פקשוט ממש כמו צילום מוצרים הינו הבחירה הראשונה של בתי אופנה ובתוך כך חברות מותג ועסקים. ניתן לומר שכל קטלוג מוצר הראוי להיקרא "קטלוג מוצרים" יתהדר בתמונות פקשוט על רקע לבן אחיד, דבר שישווה לנושא המצולם מראה נקי ומוקפד
צילום אופנה יכול להתבצע באופן נוסף אשר הינו שונה בתכלית, והוא צילום אווירה. צילומי אווירה אינם מצרכים סטודיו לצילום באופן מיוחד שכן ניתן לבצע אותם בכל מקום ומיקום. צילומי אווירה מסחריים אף הם בחירה מעולה לשיווק ומיתוג מוצר וזאת אם וכאשר מיעדים אותם למטרה הנכונה, וכאשר מבינים מה האפקט שהם יוצרים והיכן כדאי לשלב אותו. בכוחם של צילומי אווירה להעביר המון רגש ולהכניס את הצרכן לסיטואציה ולהרגשה מכוונת אותה אנו יוצרים עבורו במודע. צילום אווירה מטבע הדברים הינו בעל קומפוזיציה עשירה פי כמה מצילום פקשוט לקטלוג מוצרים סטנדרטי. וזאת משום שהוא מצולם על רע חי בעל טקסטורות ומשתנים רב גוניים. להבדיל מצילום פקשוט הדורש סטודיו לצילום ותנאים מדודים, צילום אווירה יכול לכלול אור לא מאוזן, לכלוך, איכות תמונה ירודה, שמים, ים, גלים, אנשים וחפצים מחוץ לכל קונטקסט. יחד עם זאת, צילום אווירה עשוי להיות נכון למטרה ולהעביר את ההרגשה המסויימת אותה מחפש הלקוח להעביר לצרכן. המשמעות היא שצילום אווירה בשונה מצילום אופנה לקטלוג פקשוט יכול להמחיש את איכות המוצר ולהיטמע במודעות של הצרכן בדרכים יצירתיות שונות ובאופן מיטבי יותר. מפני שיש בו פן תיעודי ועל אחת כמה וכמה ולאור העובדה שביכולתן של כל מצלמות הקצה איתן אנו מצלמים היום, לדגום אינפורמציה בתחום דינמי רחב היוצר ומעביר תחושה סינמטית המפעילה את הצרכן ממקום אינטואיטיבי, אסוציאטיבי ואותנטי. ועל אף שצילום אווירה אינו מצטיין בסדר ונקיון כשמדובר בקטלוג מוצרים קר ואסתטי, במקום הנכון אליו הוא מתאים, תמצאו כי אין לא מתחרים. אם כך, צילום פקשוט יתאים לקטלוג המונה את דגמי המוצרים. ואילו צילום אווירה יתאים כתמונת הנושא לעמוד, פוסטר, מודעה, או כל פרסומת המיועדת להעביר חוויה רגשית מהחיים הקשורה במוצר. לכן יש לעשות בחירות מושכלות לפני שמחליטים על איזה סגנון צילום הולכים וכמובן שאנו כאן עומדים לשרותכם לא רק לבצע בפועל את המשימה אלא גם להמליץ לכם ולהעניק את כל הידע הרלוונטי שיפתח בפניכם אפשרויות ויסייע לכם להשיג את מה שאתם כל כך רוצים שהלקוח הפוטנציאלי שלכם ירגיש ויראה במוצר שלכם







סטודיו לצילום 24-70 | צילום מוצרים לקטלוג | בניית אתרים | כתיבה שיווקית - קופירייטינג | צילום אופנה וביוטי | פקשוט